Rabu, 2 April 2014

Alfalfa Complex ( Baik Untuk Pengidap Sakit Didalam Perut dan Mempunyai Tahap Kolestrol Yang Tinggi )

Assalamualaikum

Harga :
Saiz S (330 ) SM/ RM53.75 SS/ RM56.25
Saiz L ( 700 ) SM/ RM 97.50, SS/ RM102.50
POS : RM 10.00
Manfaat Utama

Tumbuhan yang sangat kaya dengan pelbagai nutrisi - Alfalfa telah digunakan oleh manusia sejak lebih dari 2,500 tahun dan telah dikenal pasti sebagai makanan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat glian.Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakannya tidak terdapat didalam buah-buahan mahupun sayuran. Ia kaya dengan Protein, Asid Amino, Klorofil, Serat, 15 zat Galian, 10 Vitamin, 8 Enzim dan Fitokimia. 10 biji alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.
  • Mencuci Hati, Darah dan Usus - Ini adalah makanan yang sangat berakali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
  • Melawan Alahan - Memperbaiki keadaan kulit dan hidung yang sensitif, kurap, bau badan dan ulat air ( athlete's foot ) dengan berkesan.
  • Baik Untuk Perubahan Patologi didalam Usus Dan Perut - Memperbaiki masaalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
  • Menyinkirkan Lemak Dan Kolestrol - Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada Alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok, dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja mengandungi Saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.
  • Melawan Tumor - Memakan 30 - 50 tablet untuk mengalkalikan badan dengan itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.
  • Melegakan Keletihan - Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit.
  • Mencegah dan Merawat Atritis - Melegakan sakit aritis dan kesakitan.
Rekomendasi:
Untuk kesihatan berpanjangan         :     2 kali sehari - 10 biji setiap pengambilan.

Larutkan 10 biji Alfalfa didalam air, campurkan 3 biji Shaklee Pappermint-Ginger dan jus buahan atau jus pekat untuk rasa yang lebih enak. Ia baik untuk sistem usus dan perut. Sesuai untuk diminum pada bila-bila masa.

Untuk pencucian usus dan detoksifikasi, mencuci darah dan melawan kanser  : 3 hingga 4 kali sehari, 10 biji setiap pengambilan, diambil dengan air kosong.


Selamat Mencuba.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan